Gratis prijsopgave? – Bel 0165-206027

Voor onze klanten

Manage uw schoonmaak

Wij hebben in heel de regio Roosendaal (+10km) 5* teams beschikbaar om u te helpen met het schoonmaken van uw woning.

Woont u niet binnen deze regio dan kunt u uw gegevens adres achterlaten zodat wij contact met u kunnen opnemen zodra wij wel in uw regio beschikbaar zijn.

Wij adviseren u om een terugkerende schoonmaak te boeken,  zodat u uw gewenste dag  & tijd kunt kiezen. Bent u niet blij met onze service, kunt u ten alle tijden de dienst aanpassen of opzeggen.

Op basis van de ingevoerde informatie berekenen wij een vaste prijs per opdracht. Onze slimme software weet precies wat er nodig is en een vaste prijs wordt aan u getoond, welke niet zal veranderen, mits ingevoerde informatie is onjuist gebleken bij aankomst.

Klik hier om snel een prijs voor uw woning te ontvangen.

U kunt een boeking plaatsen via onze website. Hieronder kunt u lezen hoe dit werkt:

  • Ga naar Scenora Boeken
  • Voer de gegevens in van uw woning, zoals aantal kamers, badkamers en vloeroppervlak.
  • Selecteer uw gewenste frequentie, taken en extra’s
  • U zult realtime zien wanneer onze teams beschikbaar zijn voor u.
  • Selecteer uw gewenste datum & tijd.
  • Nu kunt u de boeking vastzetten en betalen. Dit kan zowel via automatische incasso, IDEAL en/ of Klarna.

U kunt boeken wanneer u wilt en u kunt maximaal 24 uur voor uw gewenste schoonmaak onze schoonmaakservice boeken.

Note. eventuele aanpassingen aan de schoonmaak of het afzeggen of verplaatsen van de schoonmaak dienst 72 uur van te voren te worden gedaan.

U kunt hiervoor contact opnemen via mail, telefoon of via onze socials.


Het spijt ons te horen dat u overweegt Scenora te verlaten. Wij helpen u graag om alles weer op de rails te krijgen. En om meer te horen over uw ervaring(en) met Scenora.

Verzetten of het overslaan van een schoonmaak. 

U kunt 72 uur voordat u schoonmaak zal plaatsvinden uw schoonmaak wijzigen, verzetten of een keer overslaan door dit te melden aan ons support team.

Niet tevreden met uw huidige schoonmaak team?

Wij hebben meerdere teams, schoonmakers, beschikbaar. Ons support team kan u helpen om een andere zeer professionele schoonmaakster aan u te verbinden om u de best mogelijke ervaring te geven. Laat ons gewoon weten wat voor u belangrijk is. Wij zullen ervoor zorgen dat wij u matchen met het voor u perfecte schoonmaak team.

Laat ons uw ervaring(en) weten – wij kunnen u vast en zeker helpen!

U kunt ons bereiken op 0165-206027 van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur.

Manage uw account & rekeningen

Particuliere, woning en/ of appartement, schoonmaak is op basis van een 9% btw. Een factuur kunnen  wij uiteraard naar u toesturen via de email.

Wilt u dit neem dan contact op met ons support team.

Voor bedrijven wordt er na de schoonmaak uiteraard een factuur verstuurd. Deze zult u ontvangen via het email adres die door u is opgegeven.

Note. schoonmaakservice buitenhuis,  zoals ramen zemen en hoge druk reiniging daar geldt een 21% btw bedrag voor. Daarnaast zijn alle specialistische reinigingsmethodes ook belast met 21%.

Wanneer u voor de eerste keer boekt zal er via online betaling betaald dienen te worden voordat wij de schoonmaak komen uitvoeren.

Kiest u voor een terugkerende (periodieke) schoonmaak dan vragen wij u de eerste schoonmaak van te voren te betalen en zullen hierna na elke nieuwe schoonmaak de kosten van elke schoonmaak automatisch van uw rekening worden afgeschreven.

Note. kiest u voor een terugkerende (periodieke) schoonmaak dan zal er eerst een mandaat moeten worden getekend, welke uitgevoerd wordt, door eenmalig €0,01 te betalen, zodat onze payment provider kan zien dat u gegevens, zoals persoons- en bankgegevens juist zijn en u weet dat u hiermee akkoord gaat met alle algemene voorwaarden die betrekking hebben op de automatische incasso en hierbij behorende services die worden verleend door Scenora.

Wilt u wijzigingen doorgeven aan Scenora? Neem dan contact met ons support team via mail en/ of telefoon.

Momenteel is het alleen mogelijk om deze (opnieuw) op te vragen.

Tijdens de boeking sturen wij u altijd een email met de eerste opdracht en zal er een factuur naar u worden verstuurd. Bent u deze kwijtgeraakt dan staat ons support team altijd paraat om aan al uw wensen te voldoen.

Al de fooien die aan onze schoonmakers wilt geven zijn exclusief voor onze schoonmakers.

Wij als bedrijf gunnen onze schoonmakers alle extra’s die zij kunnen verdienen voor hun uitmuntende werk! Ons team zijn onze helden/ heldinnen en zonder hun inbreng en kunde zouden wij niet kunnen bestaan.

Vandaag nog hulp nodig?

Het spijt ons om te horen dat uw schoonmaak team te laat is.

Om direct contact te krijgen met ons belt u 0165-206027. Ook kunt u onze whatsapp toevoegen en ons hier een berichtje sturen.

Heeft u een goede relatie met uw schoonmaak team en geeft zij u haar mobiele nummer, dan kunt u uiteraard direct via hem/ haar contact opnemen.

Als u niet tevreden bent met het schoonmaak team ga dan eerst in gesprek met onze senior schoonmaker. Geef aan waar u niet tevreden over bent.

Ons team is getraind om u een geweldige ervaring te geven en zal er alles aan doen om aan uw wensen te voldoen.

Niet tevreden met de uitkomst van dit gesprek? Neem dan contact op met ons support team, zij zullen u te woord staan en met een geweldige oplossing gaan komen.

Wij hebben de afspraak met ons team dat de persoon zelf mag bepalen of hij/ zij u hun directe nummer wilt geven. 

Als zij/ hij aangeeft dit goed te vinden, dan kunt u gemakkelijk direct met uw schoonmaker(s) contact opnemen, wilt de schoonmaker dit niet dan zal ons support team u ten alle tijden te woord staan om u zo snel mogelijk te kunnen helpen met al uw vragen.

Ons support team is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 07:00 tot 17:00 uur via telefoon, whatsapp, chat, onze socials en op andere tijden dan de dagen en tijden, hierboven genoemd. altijd via email.

 

Natuurlijk mag u meehelpen met de schoonmaak, maar wij adviseren dit niet te doen. Ons professionele team heeft een doordacht en efficient werkschema, welke op basis van en lange ervaring is uitgedacht en geperfectioneerd, met als doel u een uitmuntende service te kunnen bieden die minder tijd in beslag neemt dan wat u gewend bent.

Wilt u toch meehelpen met de schoonmaak, doe dit dan door samen met het team te bespreken wat u kunt doen, dan zullen zij u uiteraard van dienst staan met al hun ervaring en kunde.

Het is op dit moment nog niet mogelijk om op dezelfde dag een schoonmaak opdracht in te plannen. 

Maar binnen 24 uur is dit wel mogelijk! En geloof ons, dit is al veel sneller als onze conculega’s.

Hoe Scenora werkt

Wij vragen na elke schoonmaak opdracht u een rating/ recensie te geven over de opgeleverde schoonmaak. Wij doen dit via email en via de sms/ whatsapp.

Voor ons is deze feedback enorm belangrijk om onze dienstverlening continue te kunnen verbeteren en daarnaast kunnen onze schoonmakers elke maand bonussen verdienen voor de geleverde kwaliteit.

Het is daarom zeer groot belang dat u, als onze klant, onze schoonmakers blijft raten, zodat wij of kunnen zien hoe geweldig onze schoonmakers zijn, dan wel kunnen achterhalen of er bepaalde teamleden zijn die extra training nodig heeft om uiteindelijk te kunnen excelleren.

Dit vinden wij enorm vervelend om te horen.

Wij doen onze uiterste best om ten alle tijden te kunnen voldoen aan de wensen en behoeftes van onze klanten.

Helaas zijn wij ook afhankelijk van het vinden van super gepassioneerde ervaren teamleden om te kwaliteit te leveren die u als klant verdiend. Wij blijven continue bezig met het werven van nieuwe teamleden en hierdoor zult u zien dat er steeds weer nieuwe plekken vrij komen op onze planningstool. Blijf deze daarom ook zeker in de gaten houden.

Wij adviseren u toch eenmalig een andere datum & tijd te kiezen om onze dienstverlening uit te proberen en wanneer u super tevreden bent is het misschien wel mogelijk te schipperen in uw agenda?

Ons schoonmaak team is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 07:00 tot 17:00.

Heeft u een feest of evenement in het weekend dan willen  wij zeer zeker een uitzondering voor u maken!

Ons support team is opdezelfde tijdstippen bereikbaar als ons schoonmaak team met de uitzondering dat in de avonduren en weekenden wel wordt gereageerd op urgente zaken middels onze whatsapp en support email.

Kijk op Hoe het werkt voor een antwoord op deze vraag.

Voor elke specifieke schoonmaakdienst gelden verschillende tijdsblokken, waarbij de mate van viezigheid zeer van belang is. evenals de grootte van uw woning en/ of appartement hier ook een grote impact op heeft.

Verder kunt u bij Scenora ook extra’s toevoegen, welke per extra ook extra tijd in beslag zal gaan nemen.

Kortom, een exacte duur van een schoonmaak kunnen wij u niet geven, maar wel de minimale en maximale tijdsduur.

Wij werken niet met langetermijncontracten. Bent u niet tevreden, gaat u naar een andere gemeente verhuizen en bieden wij daar onze diensten niet aan, of gaat u verhuizen naar het buitenland, of welke andere reden dan ook, u kunt opzeggen wanneer u dit wilt.

Wat betreft het niet tijdig annuleren van een schoonmaak zijn wij helaas wel genoodzaakt om annuleringskosten in rekening te brengen. Onze annuleringskosten zijn €70,- en zullen worden doorberekend wanneer u de geboekte (periodieke) schoonmaak niet tijdig annuleert of wijzigt. Ons schoonmaak team niet binnen kan. Ons schoonmaak team uw woning dient te verlaten omdat de geboekte woning informatie niet strookt met de huidige staat van de woning of onze schoonmakers zich niet veilig voelen.

Dit zijn enkele voorbeelden wanneer wij u annuleringskosten worden doorberekend. Voor een volledig overzicht hiervan willen wij u vragen om onze algemene voorwaardes te bekijken of onze bedrijf policies en procedures goed door te nemen die u na uw eerste schoonmaak via de mail heeft ontvangen.

 

Bent u klaar om te starten?

Bent u klaar om te starten?

Schuiven naar boven

Claim Direct
20% Korting!

START HIER om uw 20% korting te claimen:
Uw persoonlijke gegevens