Hoe het werkt
Scenora zorgt ervoor dat het gehele proces naadloos verloopt, waarbij u nooit geen kalenderverwisselingen zult krijgen. Geen gedoe meer van contact geld en daarnaast elke week een sprankelend schoon en heerlijk ruikende woning.

Kies hieronder een dienst om precies te zien hoe het werkt:
Standaard Schoonmaak
Voor een (bi)wekelijks of maandelijks sprankelend schoon & heerlijk ruikende woning.

1. Match
Vul gewoon uw postcode in. Wij kijken of we bij u in de buurt schoonmaken en geven u een prijs.

2. Manage
Stel uw (wekelijkse) schoonmaak zelf samen en plan deze in wanneer het u uitkomt. U heeft de controle.

3. Magie
…die u ervaart wanneer u thuis komt in uw sprankelende woning + géén stress meer om contant geld - bij ons betaald u veilig online
Meest populaire vragen
Dit is echt volledig aan uzelf. U of iemand van uw familie kunt ons toegang geven door thuis te zijn wanneer ons team arriveert, of u geeft ons een reservesleutel welke wij dan veilig voor u bewaren of u geeft ons toegang tot een sleutel kluisje, of u geeft ons de alarm codes om binnen te kunnen.
Wij adviseren u om hier zelf een keuze in te maken, een keuze waar u zich fijn en veilig door voelt.
Naast de standaard schoonmaak service bieden wij ook nog een hele hoop extra’s aan die wij voor u kunnen uitvoeren.
* Oven schoonmaken
* Binnen ramen zemen
* Binnenkant koelkast schoonmaken
* Muren schoonmaken
* Garage schoonmaken
* Eco vriendelijke schoonmaakproducten gebruiken
U kunt deze extra services voor alle beurten boeken, bijvoorbeeld u wilt dit wij altijd schoonmaken met eco- vriendelijke schoonmaakproducten, dan kun je dit tijdens de boeking toevoegen, wil je een extra service eenmalig toevoegen dan kun je dit 72 uur van te voren doorgeven aan support team, op 0165-206027.
De extra kosten van deze extra’s worden toegevoegd aan de boeking en afgerekend tijdens het afrekenen proces.
Zeker! Neem contact op met ons support team om hiervoor een prijsberekening te ontvangen door te bellen met 0165-206028 of een email te sturen naar offerte@byscenora.nl.
Ja, als u een kiest voor een terugkerende schoonmaak is het ons doel om elke week hetzelfde team met schoonmakers naar uw woning te sturen.
Als het door welke reden dan ook niet mogelijk is om hetzelfde team te sturen zorgen wij ervoor dat de nieuwe schoonmaker(s) zich netjes voorstellen en aantoonbaar dezelfde kwaliteit zullen leveren.
En bent u niet tevreden over een teamlid van ons laat ons dit dan snel weten, dan zorgen wij ervoor dat wij de juiste zo spoedig als mogelijk de juiste match voor u vinden.
Nee, omdat wij zeker weten dat u onze service geweldig gaat vinden! U kunt de schoonmaak gemakkelijk wijzigen of afzeggen door contact met ons op te nemen.
Note. zorg er alsjeblieft wel voor dat deze wijziging of afzegging wel 72 uur van te voren wordt aangegeven bij ons klantenservice team.
Grondige Schoonmaak
Uw gehele huis weer sprankelend schoon - naast de standaard schoonmaak, doen wij ook uw binnenramen, dorpels, zonwering en plinten.

1. Match
Vul gewoon uw postcode in. Wij kijken of we bij u in de buurt schoonmaken en geven u een prijs.

2. Manage
Stel uw (wekelijkse) schoonmaak zelf samen en plan deze in wanneer het u uitkomt. U heeft de controle.

3. Magie
…die u ervaart wanneer u thuis komt in uw sprankelende woning + géén stress meer om contant geld - bij ons betaald u veilig online
Meest populaire vragen
Een grondige reiniging is vaak nodig wanneer uw woning al maanden niet is schoongemaakt en (zeer) vuil is. Deze schoonmaak kost veel meer tijd om schoon te maken en is ontwikkeld om zelfs diepgeworteld vuil en kalkaanslag te verwijderen. De Grondige reiniging heeft naast alles uit de Standaard schoonmaak ook de extra’s zoals ramen interieur zemen, plint & dorpels poetsen, zonwering schoonmaken en de afwas doen in het pakket zitten.
Onze verhuis schoonmaak, ook wel de grote verhuis schoonmaak genoemd, betekent dat uw woning van top tot teen uiterst grondig gereinigd gaat worden.
Deze dienstverlening is er uitsluitend voor bedoeld om een woning gereed te maken voor een nieuwe huurder en/ of bewoner.
Deze service omvat naast alle onderdelen van de grondige reiniging het schoonmaken van de keukenkasten, de oven en de koelkast, de binnenramen en dorpels, zonweringen en plinten.
Wij accepteren IDEAL en KLARNA en de afschrijving vind plaats ten tijden van de boeking.
Normaliter kost het onze schoonmaak teams tussen de 4 en de 6 uur om een grondige reiniging uit te voeren.
Het schoonmaak team neemt alles wat nodig is voor het uitvoeren van een grondige reiniging mee, inclusief alle schoonmaakproducten en een stofzuiger.
Als wij iets zijn vergeten, laat ons dit dan binnen 24 uur weten en wij zullen gratis terugkomen om het opnieuw schoon te maken, zodat u als klant blij en tevreden bent.
Verhuis Schoonmaak
Van top tot teen uiterst grondige reiniging, inclusief binnenkant kastjes, koelkast en ovenreiniging.

1. Match
Vul gewoon uw postcode in. Wij kijken of we bij u in de buurt schoonmaken en geven u een prijs.

2. Manage
Stel uw (wekelijkse) schoonmaak zelf samen en plan deze in wanneer het u uitkomt. U heeft de controle.

3. Magie
…die u ervaart wanneer u thuis komt in uw sprankelende woning + géén stress meer om contant geld - bij ons betaald u veilig online
Meest populaire vragen
De meeste huurovereenkomsten vereisen dat u een eind schoonmaak uitvoert of laat uitvoeren voordat u de woning verlaat.
Verhuurbedrijven eisen dat de woning wordt opgeleverd zoals deze is opgeleverd aan u, wat betekent dat elke oneffenheid, viezigheid, aantasting of enige benodigde reparatie impact kan hebben op de hoogte van de borg die u, na de eindinspectie, terug gaat ontvangen.
Een verhuis schoonmaak is veel grondiger, of wel dieper, dan een standaard schoonmaak.
Ales waar je aan kunt denken wordt grondig gereinigd, zelfs de oven, de binnenkant van de koelkast, de binnenkant van de keukenkastjes, alle ramen aan de binnenkant van de woning worden gereinigd en zelfs de muren , plinten, zonwering e.a. zaken die nodig zijn om ervoor te zorgen dat u met vlag en wimpel door de eindinspectie gaat komen, waar het gaat om het opleveren van een schoon en volledig gereinigde woning.
Onze verhuis schoonmaak is nog grondiger dan de grondige reiniging. Deze is ontworpen voor woningen die volledig leeg zijn, dus ons team kan al deze moeilijk te bereikbare plekken ook volledig reinigen. Daarnaast worden ook de binnenkant van de koelkast en de binnenkant van alle kastjes gedaan, evenals het reinigen van kalkaanslag en het zemen van ale binnenramen.
Het liefste hebben wij het huis volledig leeg, maar als er zaken achterblijven zijn het de items die overgaan naar de nieuwe bewoners van de woning.
Bij ons kunt u de Verhuis schoonmaak betalen tijdens de boeking, dit kan live via onze boekingsoftware of door te bellen met onze sales support afdeling, op 0165-206028
Betalingen verlopen via IDEAL of u kunt gebruik maken van achteraf betalen (in termijnen) via KLARNA.
Normaal gesproken kost het ons team tussen de 6 en 8 uur om uw woning sprankelend en schoon op te leveren en klaar voor de eindinspectie.
Jazeker, als u niet tevreden bent en ons team overhoop iets is vergeten zorgen wij ervoor dat ons team gratis bij u terug komt om de schoonmaak na tevredenheid af te maken.
Note. u dient wel binnen 24 uur na de opdracht hierover met ons contact op te nemen.
Commerciële Schoonmaak
Op maat gemaakte schoonmaak voor de vastgoed markt en kantoren. Wekelijks, bi-wekelijks of wanneer het u uitkomt.

1. Match
Vul gewoon uw postcode in. Wij kijken of we bij u in de buurt schoonmaken en geven u een prijs.

2. Manage
Stel uw (wekelijkse) schoonmaak zelf samen en plan deze in wanneer het u uitkomt. U heeft de controle.

3. Magie
…die u ervaart wanneer u thuis komt in uw sprankelende woning + géén stress meer om contant geld - bij ons betaald u veilig online
Meest populaire vragen
Onze standaard schoonmaak service is in alle gebieden in de regio Roosendaal (+10km) te verkrijgen.
Wij zullen onze beste teams naar uw lokatie sturen.
Uw kantoor moet minimaal een mop, emmer en stofzuiger hebben staan.
Als u wilt dat ons schoonmaak team specifieke sprays of doeken dient te gebruiken, dan zult u deze ook zelf moeten aanschaffen. Het is ook mogelijk dat ons schoonmaak team de apparatuur, accessoires & schoonmaakproducten zelf mee nemen, dit tegen een kleine extra vergoeding.
Onze dienstverlening is normaliter alleen te boeken tijdens kantooruren.
Heeft u eenmalig een aanvraag voor een specifieke schoonmaak klus, dan zullen wij hier zeker een uitzondering voor kunnen en gaan maken.
Neem contact op met ons support team voor dergelijke vragen.
Wij werken in teams van minimaal 2 schoonmakers per klus. Is uw kantoorruimte kleiner dan 90m2, dan zullen wij 1 schoonmaker sturen, omdat dergelijke afmetingen gemakkelijk door 1 persoon kunnen worden uitgevoerd.
Zeker kan dit, in het aanvraag formulier kunt u dit aangeven en ons systeem zal hierbij rekening houden dat u als bedrijf deze aanvraag doet.
U kunt ook altijd contact opnemen via de telefoon, door het volgende sales support nummer te bellen 0165-206028
Heeft u een receptie, geen dan door aan de receptie dat zij open doen voor ons schoonmaak team. U kunt ook de sleutel meegeven aan ons schoonmaak team, zij zullen wanneer zij klaar zijn de sleutel bij ons op kantoor achterlaten waar wij ze in een kluis leggen.
Is het een eenmalige klus dan is het verstandig dat u aanwezig bent, of in ieder geval iemand aanwezig is om ons team binnen te laten en er iemand aanwezig is wanneer ons team klaar is. U kunt dit gemakkelijk communiceren tijdens de aanmelding van de opdracht of u kunt contact opnemen met ons support team om hier afspraken over te maken.